Naše výlety

2012

2 0 1 1
Letošní rok byl "ve znamení" štěňátek, a tak jsme nějaký ten výlet mohli podniktnout až v druhé polovině roku. Přijeli za námi Rychvalďáčci (CHS z JAN-ZDE-KU) a Janička připravila krásné video! Díky za něj Janí! Od července se opět aktivně věnujeme coursingu a snažíme se zúčastňovat závodů a tréninků :)

13.8.2010 Další z fajnových prodloužených víkendů-tentokrát stanování v Břízkách :)

A jede se na další výlet! Hurá!! Panička ráno poskakuje kolem auta a naříká, že naše autíčko se snad ani nerozjede, jak je těžké! Prý ještě psy a nemáme už ani kousek místečka :D Tak honem nasedat, aby si to páníčci nakonec nerozmysleli! Ihned po příjezdu do tábora jsme se se předvedly se Šerpinkou v plné parádě a pořádně to tam "rozjely"! To vám bylo honiček, tahání klacků a paničce dokonce stály vlasy hrůzou, když mě viděla, jak opětovně lovím! Říkala, že kdybych se v těch hlubokých lesech ztratila, jen těžko by mě hledala! Do nedalekého lesa jsme chodili na dříví, ale místo dříví páníci nosili spoustu hub! Aktivně jsme se zúčastňovali i tříhodinových vycházek, po kterých jsme byli pěkně unavené :D

6.8.2010  Prodloužený víkend s ch.s. z JAN-ZDE-KU

Pokud nepřijde hora k Mohamedovi,musí přijít Mohamed k hoře! A tak se k nám na návštěvu rozjela naše rodina - bráška Arízek a jeho lidská smečka Janička a Slávek! Návštěvu jsme spojili spolu s výstavu, a přestože nám v sobotu počasí moc nepřálo, hřáli nás krásné výsledky obou sourozenců a nějaké počasí nám nemohlo zkazit náladu. Víkend jsme se rozhodli strávit co nejaktivněji, a tak jsme pejsky zapojili do hledání hub, navštívili jsme hrad Křivoklát a také si prošli Kladno, protože jak bývá zvykem, člověk se ve městě, kde vystavuje, většinou nestihne ani pozastavit, a tak jsme to tentokrát napravili! Byl to krásný víkend plný pohodičky a nakonec se umoudřilo i počasí! Kéž by takových víkendů bylo více!
Tímto zdravíme do Rychvaldu a těšíme se brzy naviděnou :)

19.7.2010 Český ráj

Po delší odmlce jsme zase vyrazili pro nás do prozatím  neprozkoumaného Českého ráje! Ubytování bylo krásné, celý penzionek obklopovaly plochy trávníku a před terasou se rozprostíral rybník s pitnou vodou! A samzořejmě na vodě nechyběly naše oblíbené kačenky! Srdce paní domácí se nám podařilo získat během odpoledne a druhý den ráno už nám podstrkovala dobrůtky typu sušené hovězí, biokuře apod. Ale nemyslete si, že jsme se se Šerpinkou jen válely! Paničky nás pěkně protáhly po okolí a my navštívili spoustu zřícenin, hradů, zámků a pískovcových skal! Každý den jsme našlapali spousty kilomotrů a občas jsme už protestovali, že dál nepůjdeme,ale představte si, že nám panička vyhrožovala, že jestli ještě kousek neujdeme, tak nás tam nechá a vypadala, že to myslí smrtelně vážně! Byl to krásný prodloužený víkend, tedy až na závěr, kdy pro nás musel přijet pán a odtáhnout nás na laně :(

21.4.2010 Protože už je po zimě, vydali jsme s k nedalekému rybníku zvanému lidově Záplavy. Kdybychom však tušili, co nás celou cestu bude čekat, asi bychom se vydali někam jinam :) Holky celou vycházku vzaly jako takový lov na kačeny! A ty mršky se ještě předváděly a  naše holky tím víc provokovaly. Závěr vycházky skončil ve vodě, kdy už to Endží nevydržela a do vody se skutečně vrhla! Horší bylo se z vody vydrat na břeh. Panička jí nnechala chvíli vycukat, aby věděla, že když nejdřív dělá a potom myslí, bude za to náležitě "odměněna"! Nakonec Endžíle pomohla z vody , šlo to jen těžko, protože se u toho celá smečka dost nasmála :) Závěr ukončila Šerpinka, která si vyhlídla koblišky a opětovně se v nich vytřela! A jak tohle mohlo skončit? Jedině večerní koupelí, která byla sice v plánu, ale ne zrovna na dnešek :-D

Prvním výletem v letošním roce byl pobyt na horách. Šerpinka, která s námi celou cestu nemluvila z důvodů časného vstávání a vyhnání z postele, protestovala celou cestu, ale po příjezdu na místo se z ní rázem stalo štěňátko, které si toužilo jen hrát! V chatce, kde jsme byli ubytovaní, měli místní obyvatelé psí slečnu Wiki, která se holkám moc zamlouvala. Dlouhé výlety byly pro naší  "lenošku" Šerpinku učiněným rájem! Angelina si snížku taktéž náležitě užívala. Nejoblíbenější činností se stalo běhání vedle bobů, které zaujalo především Šerpinku!

Výlet na Křivoklát

9.8.2008 se naše Endží zúčastnila KV Exotic klubu - já šla samozřejmě také. Fandila jsem, jak jen to šlo! Také jsem poznala nové psí kamarády! Po výstavě nás vzala panička na chatu a odtamtud jsme se vydali druhý den na Křivoklát. Bylo to fajn, až na ty kopce! Panička jen poznamenala, že největší atrakcí nebyl hrad, nýbrž my dvě! Lidé dělali, jakoby šarpeje viděli poprvé. Každý na nás ukazoval a toužil nás hladit. Rozhodla jsem se "atrakci" ukončit a hlubokým štěkotem jsem všem dala najevo, aby si nás na chvíli přestali všímat. Počasí nám přálo, tak co víc si přát!

VÝLET DO JIŽNÍCH ČECH

Ani jsme se s Endží nenadály a páničci nás vzlali na další výlet. Tentokrát do Jižních Čech. Nejdříve jsme navštívili Hlubokou. Tam jsme vše pečlivě prozkoumali a vyjeli jsme do nedaleké ZOO. Špatná zpráva byla ta, že tam pejsci nemohli, takže jsme se uvelebily v autě a počkaly jsme na páníčky. Za odměnu nás pak vazli k ohromnému rybníčku, kde jsme se pořádně vyběhaly. K večeru jsme přijeli do Českého Krumlova. Čekala nás procházka městem a pak samozřejmě odpočinek v nedalekém penzionku. Druhý den jsme vyrazili na zámek. Součástí naší vycházky byla i zámecká zahrada, kde se líbilo hlavně Endží. Ta kdyby mohla, tak by si jí tam prolítla sama :)

O sváteční den, 17. listopadu 2009, sraz s faldíky

Ani podzimní počasí nás neodradilo od strávení prodlouženého víkendu na chatě. Oheň v krbu, pohodička a dobrá nálada panovala po celý den. V úterý k nám dorazila očekávaná návštěvu kluků, Joshe a Arvina, Oba kluci se chovali vzorně a celou naší smečku náležitě uvítali! Následovala krásná procházka, kde nám dokonce Arvísek předvedl, že voda pro něj není tabu! Aby měla panička větší radost, prošel i potůček a jako bonus si odnesl tlapky od bahna. Všichni šarpíci se chovali jako jedna velká tlupa průzkumníků. Cestou naše smečka chytla stopu a místo čtyř šarpejů jsme neměli v jednu chvíli ani jednoho! Ale vše dopadlo dobře a na chatu jsme se ve zdraví vrátili všichni! Šarpíci byli náležitě utahaní, ale na druhou stranu velice spokojení!

Za následující fotečky děkujeme Markétě Táborské, více fotek naleznete na www.faldici.cz